خرید راهبند از شمال

خرید راهبند از شمال

امروزه و در دنیای امروز استفاده از راهبند بسیار معمول شده است و‌ تمامی پارکینگ ها از ان استفاده می کنند، کمتر پارکینگی امروزه دیده می شود که از راهبند بهره نگیرد.

راهبندها یک سد برای عبور و مرور خودرو ها می باشد و یکی از انپاع محصولات و تجهیزات گیت کنترل تردد می باشد.

در اکثر مکان های عمومی و پر تردد، همواره نیاز است که یک دستگاه کنترل وجود داشته باشد.

راهبند خودرویی به وسیله گفته می‌شود که به صورت هدف دار باعث کم شدن سرعت خودرو ها میشود. و در مناطقی از آنها استفاده می شود که ترافیک زیاد میباشد، در زمانی که در مناطق نزدیک مدارس بیمارستان باشد از آنها استفاده می شود. از انواع راهبند در بسیاری از مکان ها ازجمله پارکینگ ها،ساختمان های تجاری و خصوصی استفاده می شود.

به شما پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا از نحوه عملکرد تمامی راهبندها مطلع شوید و بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید راهبند داشته باشید.

شما می توانید برای اگاهی از محصولات ما و نحوه عملکردشان به سایت ما مراجعه کنید و با شماره های ما در ارتباط باشید.

معمول ترین راهبند

معمول ترین راه بند، راهبندهای پارکینگ میباشد که بیش ترین استفاده را در راهبند ها دارد، این راهبندها دارای طول های گوناگونی هستند و زمانی که به ان ها نزدیک می شوید، باید کاملا بایستید و بعد کنترل شدن، اجازه تردد به شما داده می شود.

به دلیل رشد جمعیت در شهر های بزرگ و کلانشهر ها که به همان میزان تعداد خودروهایشان هم بالاست در تمام پارکینگ ها از راهبندها استفاده می کنند و کمتر ساختمانی را میبینید که راهبند نداشته باشد.

راهبندها دارای انواع گوناگونی با کاربردهای مختلف هستند که بسته به مکان مورد نظر انتخاب و نصب می شوند.

از معمول ترین نوع راهبندها راهبند میله ای می باشد که قیمت مناسب و ارزانی هم دارند و نصب ان ها نیز اسان می باشد.

هرچقدر محیطی که قرار است راهبند در ان نصب شود، از امنیت بالاتری برخوردار باشد، از راهبندهای بالاتری استفاده می کنند.

در بعضی از مکان ها انقدر تهدید امنیتی وجود دارد که باید در ان ها از راهبندهای ضد تروریستی و ضد انتحاری استفاده کرد. انقدر این راهبندها از فناوری بالایی برخوردار هستند که اگر خودرویی غیر مجاز باشد، و با ان ها برخورد کند به شدت اسیب جدی خواهد دید.

تفاوت های عملکردی درانواع راهبند خودرویی

تمامی راهبندها از نظر طول عمر و تکنولوژی و کارایی و عملکردشان با هم متفاوت هستند و راهبندهای هیدرولیکی و راهبندهای الکترومکانیکی دو مدل اصلی ان ها می باشند.

همان طور که می دانیم راه بندهای الکترومکانیکی دارای موتور مکانیکی هستند و همان موتور باعث حرکت راهبند الکترو مکانیکی می شود و راهبندهای هیدرولیکی هم دارای موتور الکترولیکی است اما تجهیزات بیشتری راشامل می شود که شامل پمپ روغن و محفظه روغن و سیلندر ها می باشد.

با وارد شدن این روغن به سیلندر ها و خروج از پیستون های Hن، باعث حرکت میله راهبند می شود.

اجزای راهبند ها در حالت کلی

بدنه راهبند: بدنه راهبندها دارای یک محفظه فلزی می باشد که به وسیله ان به میله راهبند متصل شده است. موتور استفاده شده در راهبند، در همین قسمت قرار گرفته است و معمولا در عمق مشخصی از زمین نصب شده است.

میله و یا بازو: میله راهبند و یا همان بازوی راهبندها، با کمک اتصالاتی به پایه اتصال دارد و این حرکت به گونه ای می باشد که با ساخت پایه به سمت بالا و پایین حرکت می کند. اگر در مسیری که مسدود باشد، میله راهبند در سطح موازی با زمین قرار گرفته است و زمانی که باز شود تولید زاویه میکند و مسیر را برای تردد خودرو باز می کند.

قسمت محرک راهبند: در واقع سیستم محرک راهبند ها وظیفه بالا و پایین کردن بازوی راهبند را دارد.

چگونگی عملکرد راهبندها

در ابتدا زمانی که خودرو به راهبند نزدیک میشود و منوجه نصب راهبند میشود باید سرعت خود را کم کرده و در پشت راهبند کاملا متوقف می شود، باید ایست کامل داشته باشد تا خودرو متوجه اسیبی از سمت راهبند نشود.

معمولا راهبندها دارای رنگ های روشن هستند که به صورت واضح برای راننده قابل دید شوند، و اکثرا هم دارای چراغ چشمک زن هستند و به راننده مرتبا اخطار می دهد.

راهبندهای تروریستی که برای جلوگیری از حملات انتحاری و تروریستی هستند، به گونه ای پایه ریزی شده اند که حتی اگر خودرو ها به ان ها برخورد کنند باز هم امکان ترددی وجود ندارد و خودرو به شدت اسیب میبیند.

در زمانی که گیت عبور در حالت باز باشد، خودروهای سنگین از روی ان ها هم زد بشوند ان قدر مقاومت بالایی دارند که باز هم دچار اسیبی نمی شوند.

قیمت راهبندها

از ان جا که راهبندها دارای انواع مختلفی هستند و عملکرد های مختلفی نیز دارند، از قیمت های متنوعی هم برخوردار هستند.

کاررایی راهبند و برند ان و شرکت سازنده ان، تاثیر مستقیم بر روی قیمت راهبند دارد.

جنس بدنه راهبند و موتور به کار رفته در ان هم بر روی قیمت راهبند تاثیر مستقیمی دارد.

برای اگاهی از انواع قیمت های راهبند می توانید به وب سایت ما مراجعه و یا با شماره های ما در تماس باشید.

انواع راهبند

راهبندها در بخش مدیریت تردد از مهم ترین ابزار ها هستند و در زندگی روزمره کمتر مکانی وجود دارد که با ان ها برخوردی نداشته باشد.

راهبندهای پارکینکی که در درب ورودی پارکینگ ها استفاده میشود، وظیفه حفظ نظم در پارکینگ ها را بر عهده دارد.

راهبندهای پارکینکی انواع مختلفی دارند و انواع ان شامل : راهبندهای میله ای و راهبندهای تلسکوپی و بازویی و … می باشد.

میتوان انواع ساختار راهبندهای خودرویی را به دسته تقسیم کرد:

  • راه بندهای الکترومکانیکی
  • راه بندهای هیدرولیکی
  • راه بندهای ضد تروریستی

راه بندهای الکترومکانیکی

این راهبندها به دو دسته ی هیدرو لیکی و الکترو مکانیکی تقسیم بندی می شوند.

راه بندهای الکترو مکانیکی از گیربکس های قوی درست شده اند و سرعت بسیار بالایی در عملکرد دارند و در مقابل تمام شرایط محیطی هم دارای مقاومت بالایی هستند و شرایط محیطی و اب و هوایی بر روی عملکردشان تاثیری نمی گذارد.

دارای طول عمر بسیار بالایی دارند و کمتر به سرویس دوره ای نیاز پیدا می کنند و هزینه ان ها برای نگه داری پایین می باشد.

راه بندهای هیدرو لیکی

تمامی این راهبندها دارای یک موتور از نوع الکتریکی هستند و دارای پمپ روغن و سیلندر هیدرولیک نیز می باشند.

کاررایی ان ها با راهبندهای الکترومکانیکی متفاوت می باشد.

راهبندهای ضد تروریستی و ضد انتخاری

این نوع راهبندها به خاطر عملکرد بسیار بالایی که دارند، از فناوری خاصی تشکیل شده اند و اجازه ورور به هر خودرویی را به سادگی نمی دهند.

قیمت این راهبندها از راهبندهای دیگر بالاتر است.

راهبند بولارد که از نوع ضد تروریستی میباشد و به شکل استوانه ای در سطح زمین قرار می گیرد و با استفاده از یک سیستم محرک که همان هیدرولیکی است به سمت بالا و پایین حرکت میکند، این نوع راه بندها دارای انواع مختلف در سایز و جنس های مختلف می باشد.

نوع دیگر راهبندهای ضد تروریستی تایرکیلر می باشد که برای یک طرفه کردن خیابان ها و حتی پنچر کردن خودروها می باشد و می تواند از تردد خودروهای سبک و سنگین ممانعت کند.

نحوه قیمت گذاری گیت کنترل تردد

در دسته بندی گیت کنترل، دستگاه های کنترل تردد نفر رو میباشد که به با استفاده از مگنت هایی باز و بسته می شوند.

از این نوع دستگاه های کنترل تردد در مکان هایی که دارای تردد پایین هستند استفاده می شود.

در بین این نوع دستگاه های کنترل تردد، گیت های کنترل تردد مترویی برای اماکن پرجمعیت و پر ازدحام مناسب هستند و دارای سرعت بسیار بالایی هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند و بهترین انتخاب برای مکان های شلوغ می باشد.

قیمت هر دستگاه کنترل ترددی از بخش های مهم انتخاب دستگاه می باشد و بسیار اهمیت دارد.

دلیل این اختلاف قیمت ها کاربرد و استفاده ان ها در مکان های خاص می باشد، کیفیت و جنس و برند هم بسیار مهم است.

قطعات استفاده شده در کیت کنترل تردد باید با رعایت اصول استاندارد باشد و‌ باید از مواد اولیه مرغوب در ان ها استفاده شود، شرکت بام بین از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت در ساخت راهبندها استفاده می کند.

شما می توانید برای انتخاب و خرید و اگاهی از قیمت های راهبندها از وب سایت ما دیدن کنید و یا با شماره های ما در تماس باشید.

راهبند های برقی

اگر شما از راهبندها استفاده می کنید، برای همگان این گونه برداشتی را می گذارید که برای امنیت خود و ساکنانتان اهمیت قائل هستید و اجازه هر گونه تجاوز را به محیط خود و ساکنان ان محیط نخواهید داد.

راهبندها به صورت کاملا هوشمند، ترددها را کنترل می کند و در مکان هایی که ازدحام جمعیت دارند، اگر به سیستم RFID مجهز شده باشند، به راحتی تمام تردد ها را هم بررسی و ضبط و ثبت می کند.

این راهبندها همان راهبندهای برقی هستند و از کاربرد بسیار بالایی در مناطق پر تردد برخوردار هستند.

مزیت های استفاده از انواع راهبند

از تجهیزات کاربردی که امروزه استفاده می شود راهبند می باشد و حتما دارای مزایایی می باشد که ان قدر همه گیر شده است.

از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات:

افزایش امنیت مکان مورد نظر می باشد و شما می توانید تمام جزییات خودرو های که قرار است تردد کنند را بفهمید و حتی سیو کنید.

باعث کنترل کردن ترافیک در محیط های شلوغ می شود و برای اماکنی که دارای فضای کمی هستند، بسیار پر کاربرد می باشد.

میتوانید با استفاده از این راهبند ها کسب درامد کنید و در قبال پارک خودروها از آن ها هزینه دریافت کنید.

با استفاده از راهبند ها می توانید یک حریم خصوصی هم ایجاد کنید و اگر مکان شما تجاری باشد، از ان در مقابل هر گونه سرقت و تعارض جلوگیری کنید و اگر مسکونی باشد از حریم خصوصی ساکنین محافظت کنید.

راهبندها دارای ماندگاری زیادی هستند و در برابر محیط و عوامل محیطی ماندگاری بالایی دارند و هم چنین نیاز کمی به تعمیرات و سرویس های دوره ای پیدا می کنند.

و در آخر هم اگر قطعی برق داشته باشیم بازهم عملکرد خود را تا ساعت ها حفظ می کنند و اجازه تردد را به صورت ایمن می دهند.

جمع بندی خرید راهبند از شمال

از شما ممنونیم که با ما همراه بودید و مقاله ی ما را مطالعه کردید، حتما متوجه میزان اهمیت راهبندها شده اید و از کاربردهای ان برای کنترل تردد مطلع شده اید.

شما می توانید برای اگاهی از انواع محصولات ما و قیمت و کاررایی ان ها به وب سایت ما رجوع کنید و تنوع دستگاه های ما را ببینید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید و هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

شرکت بام بین با ارائه بهترین محصولات و تجهیزلت راهبند در خدمت شما می باشد.

شرکت بام بین با تجربه تولید و فروش انواع محصولات سالیان زیادی است که در حال ارائه خدمت به شما می باشد و علاوه بر فروش بهترین محصولات، دارای پشتیبانی هم می باشد و شما را تا مدت ها برای استفاده از راهبندها راهنمایی می کند و می توانید از محصولات ما با خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

توصیه بام بین به شما عزیزان این است که اگر به حریم خصوصی خود و ساکنین و اموالتان اهمیت می دهید حتما در ورودی های پارکینگ خود از راهبندها استفاده کنید، این کار اجازه تردد را به افراد و خودروهای غیر مجاز نمیدهد و باعث ایجاد ارامش و امنیت خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.