خرید راهبند از یزد

خرید راهبند از یزد

راهبند یک سیستم مکانیکی میباشد که برای انسداد یک جاده یا مسیری و یا پارکینگ استفاده می شود.راهبند یزد، یک مانع می باشد که شامل یک بوم متحرک و یک بدنه ثابت است.بوم راه بند به اندازه ای تعبیه میشود که در تمامی قسمت عرض جاده قرار میگیرد و از رفت و امد اشخاص و وسایل نقلیه امتناع میکند، کلیه این سیستم ها، قابلیت کنترل از راه دور و تشخیص خودکار را در هنگام بسته و یا باز شدن دارند.از انجا که برقراری امنیت و حفظ آن، یکی از اولویت های زندگی امروزه می باشد و پیشرفت علم در این راستا بسیار موفق بوده است.

راهبند در انوع گوناگون، قدم بزرگی در راستای این هدف برداشته و هرچه تکنولوژی پیشرفت بیشتری داشته باشد، این قضیه استثنا نیست. راهبند ها به نوعی برای در اختیار گرفتن تردد وسایل نقلیه بسیار استفاده می شوند.فروشگاه اینترنتی بام بین، با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع راهبند، شامل : راهبند بازویی ، راهبند دستی ، راهبند آکاردئونی دستی ، راهبند امنیتی و..  آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

خرید بالابر از جزیره ابو موسی
خرید بالابر از جزیره ابو موسی

راهبند و خرید راهبند از یزد

بعد از شنیدن نام راهبند اولین سوالی که ذهن را درگیر میکند این است که منظور از راهبند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ برای پاسخ به این سوالتان تا پایان این مقاله همراه ما باشید.از راهبند ها به مقاصد مختلفی استفاده میکنند، از جمله برای:

  • کنترل کردن ترافیک در شهرها
  • گرفتن عوارض در پارکینگ ها و ورودی شهرها
  • در اتوبان ها
  • همچنین برای بالا بردن امنیت مکان هایی که دارای امنیت بالا هستند، مانند ساختمان ها و مکان های نظامی و فرودگاه ها و …

راهبند الکتروهیدرولیک هم بر دو مدل میزان تردد متوسط و میزان تردد نامحدود میباشد و با استفاده از تکنولوژی خاص، که قادر است تردد مداوم و بدون وقفه ایجاد بکند.تمامی راهبندها دارای یک موتور هستند که باعث انتقال نیرو میشود.راهبندها باعث ایجاد کنترل تردد خودروها بصورت منظم و با ایجاد امنیت میشوند.راهبند پارکینگ ، به دو شکل دستی و اتوماتیک است که استفاده از نوع دستی ان کاملا منسوخ شده و دیگر استفاده نمیشود، اما اکثر پارکینک ها و ساختمان ها از انواع برقی ان استفاده میکنند.راهبندها با توجه به کاربردهایی که دارند، برای اماکن مختلف سد معبر میکنند و البته این امر شامل ادارات دولتی و غیردولتی نیست بلکه از راهبندها در پارکینگ آپارتمان‌ها و مراکز خرید بزرگ هم استفاده میکنند.

خرید راهبند از یزد

استفاده از راهبند

تا ان جا که در مورد راهبند نوشتیم مسلما متوجه این موضوع شده اید که استفاده از راهبند سراسر مزیت میباشد، و امروزه کمتر ورودی را میبینیم که از راهبند ها استفاده نکرده باشند.و اگر توضیح مختصری در مورد قفل های پارکینگ یا همان پارکینگ بند بدهیم باید چنین توضیح دهیم که در تمام پارکینگ های اختصاصی میشود از ان استفاده کرد و این امکان را دارد که اجازه پارک کردن به خودروهای دیگر در مکان مختص به شما را نمیدهد و دارای دومدل دستی و موتوری میباشد.استفاده از راهبند دارای مزیت هایی میباشد:

امکان استفاده در تمام مسیرها

اولین مزیتی که میتوان از راهبندها مثال زد این است مه در این محصولات، میتوان از ان ها در مسیرهای مختلف استفاده کرد، در هر مسیری که نیاز باشد، می‌توان راهبند را نصب کرد و به اسانی مسیر را تحت کنترل خود در آورد.

حفظ امنیت

مهم‌ترین مزیتی که راهبندها دارند، ایجاد امنیت است. در مسیرهایی مانند پارکینگ‌ها که بخش امنیتی اهمیت زیادی دارد، از راهبندها استفاده می‌شود.همواره در پارکینگ‌ها واجب است که عبور و مرور افراد کنترل شود و برای این کار استفاده از راهبند دارای ریموت، یکی از کارهای اساسی به شمار می اید.

کنترل کردن ترافیک

کنترل ترافیک بسیار حائز اهمیت است. در محیط هایی که رفت و امد خودروها بسیار زیاد است، می‌شود از راهبند ها استفاده کرد و هر چند دقیقه یک بار، ورود و خروج را کنترل میکند و از ترافیک‌های جدی و بسیار ازار دهنده جلوگیری میشود.

راهبند اتوماتیک رعایت نکات در خرید راهبند از یزد

در حالت کلی، راهبند اتوماتیک شامل راهبندهایی میشود که همچون یک حصار و یک گارد از ورود و خروج همه ماشین آلات خودداری میکند و شرط تردد آن ها را فقط به اجازه نگهبان و یا اجازه ریموت راهبند میدهد، و باعث ایجان نظم و سامان دهی تمام رفت و امدها میشود.راهبند اتوماتیک در حالت افقی به یک پایه وصل شده و با یک ارتفاع از زمین  در کلیه مکان های پر تردد قرار میگیرد.راهبند اتوماتیک به دوصورت است .از جهت نوع کارایی راهبند که به صورت راهبند اتوماتیک افقی و راهبند عمودی میباشد و از جهت نوع موتور و وجود سیستم داخلی ان دسته بندی میشود.

راهبند اتوماتیک دارای طول های گوناگون میباشد و‌ با ارتفاع یک متر از زمین فاصله گرفته و مسیر تردد را میبندد.راهبندها به صورتی هستند که با تمام دستگاه های کارت خوان و دارای دوربین پلاک خوان وبا ریموت کنترل تطابق دارند و نصب ان ها بر روی این دستگاه ها فراهم شده است.در هنگام مقایسه انواع راهبند اتوماتیک و یا در هنگام خرید باید این موارد را در نظر بگیرید:

1. طول بوم راهبند یا میله راهبند اهرمی را در نظر داشته باشید.

2. میزان تعداد تردد را در طول شبانه روز در نظر بگیرید.

3. سرعت باز و بسته شدن راهبند بسیار حائز اهمیت است.

4. قدرت ولتاژ راهبند بسیار اهمیت دارد.

5. قدرت موتور در راهبند نقش ایفا کننده ای دارد.

6. راهبند دارای کلید خلاص کن در زمان قطع شدن برق باشد.

تفاوت انواع راهبند

راهبند اتوماتیک هیدرولیکی و مکانیکی دارای تفاوت هایی هستند و ان هم در مکانیزم هنگام باز و بسته شدن راهبندهاست.
 راهبند مکانیکی با یک چرخ دنده باز و بسته می گردد ولی راهبند اتوماتیک هیدرولیکی ایجاد حرکتش از بلوک هیدروپمپ و شیر های هوا میباشد.
یک مزیت استفاده از راهبند اتوماتیک هیدرولیکی این است که به خاطر استفاده نشدن از چرخ دنده در زمان برخورد میله ی راهبند با مانع بوجود امده، میزان خسارت بوجود امده کاهش می یابد.
راهبند هیدرولیکی به داشتن تردد نا محدود معروف است و این یکی از مزیت های راهبند هیدرولیکی است که باعث استفاده زیاد ان شده است.

با استفاده از راهبند اتوماتیک برای كنترل تردد در ورودي سازمان ها و ساختمان هاي که بسیار پر رفت و‌امد و شلوغ هستند، و هم چنین مراکز تجاری برای ايجاد مانع در تردد میباشد، اين راهبندها قادرند بصورت مداوم باز و بسته شوند و‌ با ایجاد فرمان سریعا باز و بسته میشوند.راهبند اتوماتیک ستونی در اماکنی که امنیت برایشان مهم است و از دلایل استفاده از سک سد معبر برایشلن حفظ امنیت است استفاده میشود، و از مطمئن ترین سدها در مقابل کنترل زفت و امد خودروها است.

راهبندهای ستونی دارای یک بدنه فولادی هستند که این راهبند ها بصورت یک ستون از میله فولاد که با روکش استیل است، در پایه ای فولادی دیگر که با بتن ریزی در کف ان ایجاد شده، قرار گرفته است و در هنگام برخورد به هر وسیله ای ، اصلا اسیب نمیبیند و خودرو را دچار اسیب جدی میکند، و باز هم با ایجاد سد از ورود خودرو جلوگیری میکند.از راهبند اتوماتیک زنجيری، در محیط هایی که میخواهیم ورودی با متراژ 6 تا 16 متر داشته باشیم استفاده میکنیم و مکان هایی که میخواهیم کل فضا را محدود سازی کنیم.

 

تفاوت انواع راهبند

راهبند ریموت دار

از راهبندها در مسیرها، به عنوان یک حفاظ و یا یک حصار استفاده می‌شود.در حالت کلی با تعبیه راهبند از تردد تمام خودروها جلوگیری می‌ گردد و برای عبور از راهبندها نیاز داریم که از تجهیزاتی که در دست نگهبان است مانند ریموت استفاده شود.

تولید راهبندها در حالت کلی برای کنترل کردن رفت و آمدها میباشد و با بهره گیری از آن‌ها، کلیه رفت و آمدها تحت سازمان دهی قرار گرفته میشود.در اجزای پیکر بندی راهبندها، میله‌ی متحرک از اجزای مهم قسمت طراحی راهبند است و با وزن کمی طراحی و ساخته می‌شود.

این میله توسط یک سیستم اتوماتیک جا به جا میگردد و از این طریق تردد به مسیر مورد نظر قابل انجام است.مهم‌ترین کاررایی این راهبندها، کنترل ورود و خروجی تمامی خودروهاست. در شرایط کنونی در اکثر مکان‌ها از این محصول بهره میگیرند، می‌توان برای نمونه به استفاده از راه بند تردد ریموت دار در تمامی پارکینگ‌های عمومی، و تمام‌ پارکینگ های مراکز خرید و شرکت‌ها و هم چنین سازمان‌های دولتی میباشد.

در واقع این بیانگر ان‌ است که از این راهبندها بیش‌تر در مسیرهایی استفاده میکنند که رفت و امد در آن مسیرها بالا است و در صورتی که ایجاد نظم و کنترل نباشد، امکان دارد شلوغی‌های بدی به وجود بیاید، پس استفاده از این محصول در مکان های شلوغ و پر ازدحام، باعث ورود و خروج درست و‌کنترل شده همه خودروها تحت کنترل میشود.داشتن ریموت این محصول، کارایی زیادی دارد و از کارامد ترین ان این است که نیازی به نیروی انسانی نیست و حتی کنترل بهتر و دقیق‌تری نیز انجام میگیرد.

راهبندها حتی در حفظ جان عابران هم تاثیر بسزایی دارند، در مسیری که رفت و امد بسیار بالا است، اگر خودرویی دچار اسیب بشود و کنترلی بر روی خود نداشته باشد، و یا حتی با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت باشد، در شرایطی که از یک مانع در مسیر استفاده نشده باشد، حادثه‌های غیر قابل جبرانی پیش می اید و به همین دلیل، برای ایمن شدن جان عابران پیاده در مسیرهای شلوغ، استفاده از راهبند ریموت دار بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از راهبند پارکینگی و نکات مهم در خرید راهبند از یزد

در واقع راهبند پارکینگی همان راهبند میله‌ای میباشد که دارای اسامی دیگری نیز میباشد همچون راهبند بومدار، راهبند الکترونیک و یا راهبند بوم دار که در ورودی اکثر پارکینگ‌ها و اماکن عمومی و خصوصی برای کنترل کردن عبور و مرور خودروها و افراد استفاده می‌شود.در این مورد شرکت بام بین با ایجاد امنیت و سرعت دادن به تولید انواع راهبندها کرده است تا بتواند در تردد کمک کند.

همان طور که گفته شد، تعداد تردد خودروها یکی از معیارهای انتخاب نوع راهبند میباشد، شرکت بام بین برای اماکنی که میزان تردد آنها کم است راهبندهایی را ارائه می‌دهد که به صرفه تر و دارای قیمت پایین تر است. راهبندهای ارزان دارای موتورهای کوچکتری هستند و در محوطه هایی که تردد در انها کمتر است، باعث میشود که مالکان ساختمان با هزینه کمتری نیاز خود را برطرف کنند و خرید راهبند داشته باشند.

اما برای محوطه هایی با میزان تردد بیشتر، راهبندهایی با موتورهای قوی‌تر به مشتریان ارائه میشود، استفاده از این موتورهای قوی‌تر در راهبندهای تلسکوپی باعث میشود که حجم زیاد تردد و میزان زیاد دفعات بالا و پایین شدن بوم یا همان میله راهبند را به خوبی ساپورت کند.راهبندهای تلسکوپی با عملکرد های دیگری مانند دوربین پلاک خوان و انواع سنسورها نیز طراحی میشوند و با ارائه این فناوری ها کنترل تردد خودروها را به صورت عالی و دقیق مدیریت می‌شود.

نکات در خرید راهبند از یزد

 راهبند پارکینکی و خرید راهبند از یزد

بوم راهبند، در زمان باز و بسته شدن شروع به حرکت می‌کند و زاویه ای با افق می سازد و زاویه 90 درجه هم میرسد تا با توجه به ان، خودروها بتوانند از آن بگذرند، همین طور میزان ارتفاع سقف و مکانی که راهبند درآن تعبیه می‌شود اهمیت زیادی دارد.ارتفاع سقفی، یکی از عوامل مهم برای انتخاب نوع بوم راهبند بازویی یا همان راهبند پارکینگی میباشد، در محیط های باز و بدون محدودیت، هیچ محدودیتی برای میزان ارتفاع بوم وجود نخواهد داشت و بوم خواهد توانست به راحتی باز و بسته شود.

اما در پارگینگ‌هایی که ارتفاع ان ها دارای محدودیت است، و سقف دارند باید از مدل دیگری از راهبند پارکینگ استفاده کند و به آن راهبند تاشو و خم‌شو نیز گفته می‌شود.این راهبندها دارای دو تکه بازو هستند، که در آنهاعمل باز و بسته شدن راهبند به صورت خاصی انجام می‌شود، بازوی دو تکه راهبندها هم‌ شبیه بازوی های یک تکه راهبندها، در ابتدا تا حد کمی باز می‌شود و با آن تکه دوم بازوی راهبند به سمت زمین به حرکت در می اید و این عمل سبب میشود تا به سقف برخوردی نداشته باشد.

و در نهایت تکه دوم راهبند، به موازات با سقف و زمین قرار میگیرد و تکه اول راهبند در حالت عمود بر زمین قرار میگیرد ، تا خودروها به راحتی بتوانند از زیر آن حرکت کنند.بعد از نصب راهبند میله‌ ای تاشو، به راحتی می‌توان از آن در پارکینگ‌هایی که دارای سقف کوتاه هستند استفاده کرد.شرکت بام بین با ارائه بهترین راهبندها و خدمات پس از فروش در خدمت شماست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.